Monday, 6 October 2014

hva?!

Jeg har endelig fått fingeren ut av rævva og kommet meg på biblioteket og skaffet meg lånekort. Circa ti år etter mitt siste (som ble borte med lommeboka etter en fuktig kveld på byen). Tror somlinga kan være knyttet til traumer av å bli sjekket opp på biblioteket i Trondheim hver gang jeg var der. Der burde det ha hengt plakater med Pick up books, not girls. Uansett, jeg har allerede registrert meg på eBokBib. Planen er seff å lese så mange norske 2014 bøker at jeg kan nominere til Bokbloggerprisen.

Hva skal jeg lese????

Takk for tips. Betyr dette at jeg skal blogge mer på norsk? Who knows, who cares?

5 comments:

  1. Forrige gang jeg var på biblioteket gjorde jeg alt jeg kunne for å bli sjekket opp (tok av meg høretelefonene (øretelefonene? øreproppene? musikkformidlerene?)), uten at det fungerte... Kan dermed konkludere med at bibliotekslandskapet har endret seg drastisk i løpet av de ti siste årene, og at du er helt trygg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, nå har jeg jo ingen grunn til å ikke bli sjekka opp. Så da bør jeg jo begynne å gå igjen. Problemet er vel at jeg har blitt en bokhoarder, og har mer enn nok bøker hjemme. Ingen boktips?

      Delete
    2. Til norske 2014bøker? Dessverre. Har ikke lest en eneste så langt, og burde vel begynne snart - hvis jeg skal beholde retten til å engasjere meg i priseutdelingen.

      Delete
  2. (Endret seg drastisk de siste 30årene vil jeg påstå.)

    Start med Ida Hegazi Høyer. Alle hennes tre bøker ligger på ebokbib. Jeg har nå lest 2,5 og alle er veldig veldig gode.Very very.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allerede lånt den siste. Nå har jeg store forventninger! Holder på med Skålden nå. Og et par andre selvsagt.

      Delete

Blog Archive