Saturday, 2 April 2011

at det går an!

Jeg levna Buddenbrooks i setelomma på flyet i går. Veldig irriterende når man nærmet seg slutten og jeg endelig hadde begynt å engasjere meg i historien. Ikke finnes den på Kindle heller. Så der var jeg ute av lesesirkelprosjektet til Ann Helen, men gleder meg veldig til å lese hva andre syns om boka i morgen. Kommer jeg noensinne til å vite hva som skjedde med familien Buddenbrook? Eller pasientene i Cancer Ward, som jeg levna i Canada? For å være helt ærlig, så vet jeg ikke. Kanskje hvis jeg kommer over bøkene i en bruktbutikk en gang, men da tror jeg også at jeg ville ha begynt på nytt igjen, og akkurat nå så har jeg lite lyst til det.

5 comments:

  1. Ånei =( Det er mange som har hoppet av eller vurderer det, så jeg vet ikke hvor mange omtaler som blir lagt ut i morgen. Jeg vet om tre, inkludert meg selv, som garantert er med.

    Tror vi må velge en mindre krevende bok neste gang.

    ReplyDelete
  2. Huff, det kaller jeg uflaks. Men er ikke biblioteket åpent i dag? Det kan jo hende at de har boken inne?

    ReplyDelete
  3. Å, det var leit. Men du må lese boka ferdig ein dag, Monika! Eg anbefale det:-)

    Ann Helen: Det blir spennande i morgen. Min blir lagt ut, stol på det:-)

    ReplyDelete

Blog Archive