Wednesday, 9 March 2011

what a week in canada gave me.



Posters bought at postertext and shipped to my Canadian friend. Will be hanged on my walls eventually. The books are bought at used book stores, Chapters, airports and one even in Duluth, Minnesota. And one I got from a friend when I asked about indigenous writers.

And because it was my birthday yesterday, I made a great order from amazon; Legend of a Suicide by David Vann, Queer by William S. Burroughs, the Prince of Mist by Carlos Ruiz Zafon, What I loved by Siri Hustvedt, the Still Point by Amy Sackeville, Night Waking by Sarah Moss and Beauty of Humanity Movement by Camilla Gibb.

4 comments:

  1. Gratulerer med overstått =)

    Hvilke bøker representerer plakatene? Er den nederste Moby Dick? Jeg tør faktisk ikke gjette hva den øverste er...

    Det blir spennende å lese hva du syns om alle bøkene du har kjøpt. Jeg har kun lest "the Prince of Mist" og likte den godt, men jeg har også snust litt på David Vann og Siri Hustvedt.

    ReplyDelete
  2. Takk takk :)

    Den øverste er the Great Gatsby og den nederste er Moby Dick. Håper de begynner å sende til Norge snart siden det var vanskelig å velge hvilke jeg skulle ha.

    Mest av alt gleder jeg meg til den nye boka til Camilla Gibb, men de andre tror jeg også blir bra. Problemet er jo at jeg har jo over 250 andre uleste bøker stående så dette kan ta tid!

    ReplyDelete
  3. how to raise a boyfriend? :P

    ReplyDelete

Blog Archive